Każdy sklep internetowy powinien wysłać e-mail z potwierdzeniem wysyłki, ponieważ po złożeniu zamówienia konsumenci chcą wiedzieć, gdzie znajduje się ich zamówienie. Wysłanie wiadomości jest konieczne, ponieważ pomaga klientom i zmniejsza ich obawy dotyczące zamówienia.

Ponadto, śledzenie w czasie rzeczywistym zapewnia również najwyższej klasy doświadczenie klienta. Oto pięć najlepszych tytułów wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, które możesz wysłać wykorzystując program do mailingu:

  • Twoje zamówienie na Fitbit zostało wysłane. (Fitbit)
  • Wysłaliśmy Twoje zamówienie, już niedługo możesz się nim cieszyć (GILT)
  • Oto potwierdzenie zamówienia, dziękujemy za bycie częścią TOMS (TOMS)
  • Twoje zamówienie jest w drodze, śledź je tutaj: (Zulily)
  • Twój numer zamówienia to: [numer zamówienia].

Tematy e-maili powitalnych

Personalizacja w dzisiejszych czasach odgrywa znaczącą rolę, ponieważ daje poczucie, że klienci są doceniani i wartościowani. Program do mailingu ułatwi wysyłanie maili na specjalne okazje, takie jak urodziny, rocznice, święta, itp. sprawia, że klienci są doceniani i daje to im solidny powód do pozostania z Twoją marką przez cały rok.

Znajdziesz tutaj kilka przykładów z życia wziętych, które zainspirują Cię do stworzenia niesamowitych tytułów e–maili powitalnych:

  • Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
  • Nie przegap tej niesamowitej oferty, którą przygotowaliśmy w wakacje
  • Wszystkiego najlepszego, Sam, mamy dla Ciebie coś cennego
  • Zacznij swoje urodziny z czymś stylowym (Whittle)
  • Powitaj rok 2021 z 30% zniżką (Moo)
  • Twój przegląd roku Shipt 2020 (Shipt)
  • Urodziny + Weekend= 20% zniżki (Postable)
  • Zacznij nowy rytuał w tym nowym roku (Ritual)
  • Bądź stylowy w dniu swoich urodzin (Myntra)
  • Nowy rok, ten sam Ty (WeTransfer)

Jeśli szukasz skutecznego narzędzia, które pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż, wykorzystaj program do mailingu w swojej kampanii newsletterów. To dość tani, ale skuteczny sposób na zdobycie lojalności klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu i zachęcanie ich do ponownego odwiedzania Twojej strony. Wysyłanie newsletterów daje ogromne możliwości komunikowania się z odwiedzającymi stronę konsumentami. Służy w dużej mierze do wielokrotnego przypominania o towarach, usługach i w efekcie – do przekonania do zakupu.