Każdy sklep internetowy powinien wysłać e-mail z potwierdzeniem wysyłki, ponieważ po złożeniu zamówienia konsumenci chcą wiedzieć, gdzie znajduje się ich zamówienie. Wysłanie wiadomości jest konieczne, ponieważ pomaga klientom i zmniejsza ich obawy dotyczące zamówienia.
Ponadto, śledzenie w czasie rzeczywistym zapewnia również najwyższej klasy doświadczenie klienta. Oto pięć najlepszych tytułów wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, które możesz wysłać wykorzystując program do mailingu:
- Twoje zamówienie na Fitbit zostało wysłane. (Fitbit)
- Wysłaliśmy Twoje zamówienie, już niedługo możesz się nim cieszyć (GILT)
- Oto potwierdzenie zamówienia, dziękujemy za bycie częścią TOMS (TOMS)
- Twoje zamówienie jest w drodze, śledź je tutaj: (Zulily)
- Twój numer zamówienia to: [numer zamówienia].
Tematy e-maili powitalnych
Personalizacja w dzisiejszych czasach odgrywa znaczącą rolę, ponieważ daje poczucie, że klienci są doceniani i wartościowani. Program do mailingu ułatwi wysyłanie maili na specjalne okazje, takie jak urodziny, rocznice, święta, itp. sprawia, że klienci są doceniani i daje to im solidny powód do pozostania z Twoją marką przez cały rok.
Znajdziesz tutaj kilka przykładów z życia wziętych, które zainspirują Cię do stworzenia niesamowitych tytułów e–maili powitalnych:
- Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
- Nie przegap tej niesamowitej oferty, którą przygotowaliśmy w wakacje
- Wszystkiego najlepszego, Sam, mamy dla Ciebie coś cennego
- Zacznij swoje urodziny z czymś stylowym (Whittle)
- Powitaj rok 2021 z 30% zniżką (Moo)
- Twój przegląd roku Shipt 2020 (Shipt)
- Urodziny + Weekend= 20% zniżki (Postable)
- Zacznij nowy rytuał w tym nowym roku (Ritual)
- Bądź stylowy w dniu swoich urodzin (Myntra)
- Nowy rok, ten sam Ty (WeTransfer)
Jeśli szukasz skutecznego narzędzia, które pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż, wykorzystaj program do mailingu w swojej kampanii newsletterów. To dość tani, ale skuteczny sposób na zdobycie lojalności klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu i zachęcanie ich do ponownego odwiedzania Twojej strony. Wysyłanie newsletterów daje ogromne możliwości komunikowania się z odwiedzającymi stronę konsumentami. Służy w dużej mierze do wielokrotnego przypominania o towarach, usługach i w efekcie – do przekonania do zakupu.