Od 01.10.2016 r. do 31.03.2017 r. w Eurobanku trwa promocja „240 zł bankowo z Virgin Mobile” polegająca na możliwości uzyskania do 240 PLN zwrotu środków za doładowanie telefonu w Virgine Mobile w przeciągu 12 miesięcy, braku opłaty miesięcznej za prowadzenie Konta przez okres 12 miesięcy od momentu podpisania umowy o konto, zwrotu opłaty miesięcznej za posiadanie Karty przez okres 12 miesięcy od momentu podpisania umowy o konto, zwrotu prowizji za udzielenie Limitu w Koncie w okresie 12 miesięcy od momentu podpisania umowy o konto.
Żeby otrzymać wszystkie te nagrody musimy spełnić kilka warunków łącznie i dodatkowo dla każdego z wyżej opisanych jeszcze dodatkowo warunki.
Przystąpienie do promocji
Z promocji skorzystają osoby, które w okresie 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do Promocji nie były posiadaczami/współposiadaczami konta w Eurobanku, które posiadają abonentem Virgin Mobile, które wypełnią w sposób prawidłowy formularz zgłoszeniowy oraz osoby, które zawrą z Bankiem umowę o konto Active lub Prestige.
Umowa konta Active lub Prestige może zostać zawarta za pośrednictwem Internetu lub w Placówce Banku i tutaj musimy pamiętać o dwóch terminach. Jeżeli umowę zawieramy przez Internet za pomocą wspomnianego powyżej formularza, wniosek o konto musi zostać złożony do dnia 31.03.2017 r., a umowa o konto musi zostać zawarta do dnia 14.04.2017 r. Jeżeli natomiast po wypełnieniu powyższego formularza decydujemy się na zawarcie umowy o Konto w Placówce Banku musi ona zostać zawarta do dnia 31.03.2017 r.
Warunki otrzymania nagród
- Darmowe prowadzenia konta przez 12 miesięcy: należy spełnić warunki opisane powyżej w „Przystąpienie do promocji”
- Zwrot opłaty za posiadanie Karty przez 12 miesięcy: należy spełnić warunki opisane powyżej w „Przystąpienie do promocji”, a dodatkowo umowa o Kartę musi zostać zawarta wraz z umową o Konto. Jeżeli zawrzemy umowę o Kartę w terminie późniejszym, np.: po 6 miesiącach od daty otwarcia konto, będziemy zwolnienie z opłaty tylko przez 6 kolejnych miesięcy. Jeżeli natomiast umowę o Kartę podpiszemy po 12 miesiącach od daty zawarcia umowy o Konto, opłata za naszą kartę będzie zgodna z tą wskazaną a Tabeli Opłat i Prowizji.
- Zwrotu prowizji za udzielenie Limitu w Koncie: należy spełnić warunki opisane powyżej w „Przystąpienie do promocji”, a dodatkowo zawrzeć umowę o Limit w koncie w przeciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy Konta.
- Nagroda pieniężna 20 PLN miesięcznie (240 PLN rocznie) za doładowanie telefonu w Virgin Mobile: należy spełnić warunki opisane powyżej w „Przystąpienie do promocji”, a dodatkowo należy:
- posiadać kartę do konta w terminie dwóch miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu podpisania z Bankiem umowy Konta (jeżeli umowę podpisujemy w październiku to kartę musimy posiadać maksymalnie w grudniu)
- posiadać dostęp do Bankowości Elektronicznej w terminie dwóch miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu podpisania z Bankiem umowy Konta (jeżeli umowę podpisujemy w październiku to Bankowość musimy posiadać maksymalnie w grudniu)
- doładować konto w Virgin Mobile kwotą minimum 19 PLN (doładowanie musi zostać zrealizowane za pomocą: eurobank online lub Aplikacji mobilnej Banku, bądź poprzez stronę internetową lub Aplikację mobilną Virgin Mobile przy użyciu karty debetowej albo przelewem za pośrednictwem Konta w serwisie PayU, PayPal lub BlueMedia)
- wykonać 3 transakcje bezgotówkowe kartą do Konta na łączną kwotę minimum 50 PLN
Warunków do spełnienia trochę jest, ale żeby jednorazowo aktywować wszystkie „zniżki” wynikające z tej promocji najlepiej od razu przy wnioskowaniu o umowę Konta zawnioskować o Kartę, a po podpisaniu umowy aktywować Bankowość Elektroniczną. Wówczas jedyne o czym musimy pamiętać to doładowanie konta w Virgin Mobile oraz 3 transakcje kartą.
Porównanie kont Active i Prestige
PRZYDATNE DOKUMENTY
DO ZAKOŃCZENIA PROMOCJI POZOSTAŁO:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)